Nyt mäkin sitten sain sen oman pakettini ja en voinut muutakuin ihailla pakettia. Se oli todella sininen niin kuin aikaisemmin olen saanut kuulla.  Sain pussillisen Revontuli teetä jota pitää ihan lähiaikoina maistaa. Tämä oli uusi tuttavuus minulle. Täytyypä oikein harkita kunnolla mihin tuon heijastimen laitan. Joo 7 veljes lanka oli minulle ennestään tuttu niinkuin arvelitkin. Fabelia olen joskus myös kokeillut ja kiitos tuosta osoitteesta mistä sille saa ohjeita, mutta luulen kuitenkin että langat löytävät tiensä sukiksi.

Kiva kuulla, että sinulla on ollut hauskaa koota pakettia. Täälläkin on myös satanut paljon lunta ja se on näin omakotitaloasujan "painajainen". Mutta minulla on se hyvä puoli ettei minun tarvitse itse sitä luoda. Sinulla ei ole tätä samaa ongelmaa kun asut kerrostalossa ja joku muu hoitaaa tämän työn. Saat olla onnellinen ettei sinun tarvitse miettiä tuota lumenluontia vaan joku muu hoitaa sen puoelstasi.

Mutta nyt itsepakettiin joka oli siis runsas ja ihana, niin sininen kuin olla ja voi. KIITOS tästä todella onnistuneesta paketista sinulle salainen neuleystäväni. Odottelen mielen kiinnolla muitakin paketteja. Tämä ensimmäinen ainakin oli minulle juuri tehty.

Heti kun saan puikoilla olevat sukat valmiiksi aloitan Fabelista sukkat varmaankin itselleni tai sitten jollekkin muulle. Ihan varmasti käytän lagan lähiaikoina ja lupaan näyttää lopputuloksen sitten täällä blogissani.

Nyt sitten paketin sisältöön eikä jaaritella enempää.