Meinaan ristipistohassutus ja  aloitin pienellä työllä. Joka on aloitettu tosiaankin tänään melkeinpä heti kun vuorokausi vaihtui. Aluksi en edes tajunnut, että täähän oli se hassutuksen eka työ. Siis en tajunnutkaan kuin äsken että on 1.1.11. Eli tälläinen oli alkuperäinen kuva

1293879983_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hetki sitten se valmistui, mutta viimeistely on vielä tekemäti. Joten aikanaan näytän myös mihin se tuli. Kuva on skannattu ja en näköjään osannut laittaa sitä suoraan Hymy

1293880130_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuten kuvasta huomaatte olen hiukan lisännyt työhön omaakin.

Niin ja samoin bloggerin puolella alkoi Ristipistolehti SAL ja ajattelin aina silloin tällöin ottaa jostakin uudesta lehdestä jonkun työn tehtävksi, vaikka samalla se tulisi yhdistettyä tuohon ristipistohassutukseen niinkuin nytkin näytti käyvän. eli tämä ensimmäinen työ on tehty sellaisesta lehdestä josta en ollut aikaisemmin mitään pistellyt ja lehtihän on:

1293880726_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

And same little bit english.

I mean stitching pleasantry, and I started a little work. Indeed, it has started today, almost as soon as the day changed. At first I did not even realize that I thought it would, it pleasantry my first job. I did not realize that it is just as 1.1.11. the original image in the upper text.

A moment ago it was completed, but the finishing is done. So eventually I will show also what it was. The image is scanned and it turns out I could not put it directly

1293880130_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

As you will see I am slightly increased the work of our own.

Oh, and the same side of the bloggers began to stitch SAL magazine and I thought every now and then having one of the new magazine to someone's work, while it should be combined at that stitching pleasantry now seemed like a fair. ie, this first work is done from a newspaper which I had previously no stitching, and the magazine is there a higher writing already been presented (see it there)