Hain hänen lähettämän maaliskuun paketin juuri äsken postista kun ei ollut mahtunut luukkuun.

Sen kun avasin en voinut kuin ihastella ihanaa kokonaisuutta. Täysin punainen niinkuin kuin aikaisemmin olin kortin ja pinssin muodossa saanut kuulla.

Olitpa hienon käden jäljen antanutkin tähän vaihtoon. Kori oli todella ihana ja heti mieleeni tuli laittaa siihen pieniä suklaisia munia.

Tämä Safran puuvilla lanka on minulle ihan uusi tuttavuus ja täytyy sitten kunnolla alkaa miettimään ajatusta piposta josta puhuitkin kortissa.

Mulla ei ennestään ollut tuollaisia taitetttavia saksia ja olen monesti harmitellut kun sakset tulevat pussista ulos, mutta enään ei tulöeja ne voi ottaa huolletta matkalle mukaan. Sain vielä ihanan värisetkin oikean vadelman punaiset.

Nuo servetit tulevat kyllä käyttöön, mutta yhden säästän minun omiin kokoelmiini. Minulla siis ei ollut aikaisemmin tuollaista servettiä vielä.

Tuo namikin on hyvää. Pidän niistä. Miten osasitkin valita tälläkin kertaa juuri minulle tehdyn paketin. KIITO SNY.

Pidemmittä puheitta itse pakettiin taas kerran.

Minun oli pakko ottaa erikseen kuva tuosta ihasta korista ja sitten otin vielä kuvan serveiteistä ja noista saksista yhdessä