(kaikista luukuista kuvaa mitä on tullut. Siis yhteinen kalenteri )

Haluan lähteä tarpeeksi ajoissa matkaan siksi jos joku vaikka haluaa itse tehdä luukun niin sitten ei ole mikään kiire sen valmistamisen kanssa.

Jos sinä haluat tulla mukaan rakentamaan joulukalenteria kummitytölleni, niin ilmoittele siitä tässä kommenttilootassa jonkinlaisen yhteystiedon kanssa johon voin laittaa tulemaan osoitteen mihin laitat pakettisi, sekä samassa kommentissa minkä/mitkä luukut teet. Voit osallistua niin monella luukulla kuin haluat ja minä koitan tulla niin moneen mukaan kuin pystyn vastavuoroisesti. Ilmoittele rohkeasti jos sinulla on kalenteri.

Hieman tietoja tästä kalenterin saajasta: Ikää hänellä on 3 vuotta ja kengän koko on 26 eteenpäin. Hänellä on kanamuna allergia. Luukkujen ei tarvitse olla suuri. Hän rakastaa Puuha Peteä, Postiemies Patea, muumeja, hius- ja tyttömäisiä juttuja. Karkkeja toivoittaisiin vähemmän laitettavaksi. Äidin mieleen olisi kivempi jos tavara olisi hyödyllistä. (esim. hammasharja, tahna, sukat jne)

Tulkaa kaikki innolla tekemään pienelle tytölle joulukalenteri. Kalenteri luukkujen pitää olla perillä viimeistään 18.11.09.

Laitathan luukun niin ettei sisältö heti näy ja muista vielä laittaa numero selvästi näkyville.

Osoite on [email protected]

EKANA ON YHTEINEN KALENTERIJA SITTEN TEIN VIELÄ OMAN KALENTERIN JA SIITÄ KUVA SEURAAVANA

 

1. Marelo saapunut

MUN OMA

2.Sinikka saapunut

MUN OMA

( oli kuulemma pahaa )

3. Nirunaru saapunut

MUN OMA

4. Heidukka saapunut

MUN OMA

( äiti on tän jo mulle lukenut)

5. Laara Saapunut

MUN OMA

6. Liisa saapunut

MUN OMA

7. Esteri saapunut

MUN OMA

8. Mirja saapunut

MUN OMA

9. Raili Saapunut

MUN OMA

10. Mammanen saapunut

MUN OMA

11. Sinikka saapunut

MUN OMA

12. Mirja Saapunut

MUN OMA

13. Raili saapunut

MUN OM

14.Tuija Saapunut

MUN OMA

15. Niko saapunut

MUN OMA

16.Tuija  saapunut

MUN OMA

17. Esteri saapunut


MUN OMA

18. Sari saapunut

MUN OMA

19. Tanja saapunut

MUN OMA

20. Mammanen saapunut

MUN OMA

21. Tanja saapunut

MUN OMA

22.Tanja saapunut

MUN OMA

23. Marelo saapunut

MUN OMA

24. Marelo Saapunut

MUN OMA

 

KIITOS VALTAVASTI KAIKILLE JOTKA OTITTE OSAA TAAS TÄNÄKIN VUONNA KUMMITYTTÖNI KALENTERIIN.